Friday, March 25, 2011

Najwa Latif The Youtube Girl . My Idola. (*.^) made in Malaysia. :D


*Imaratul Najwa Abdul Latif


-Tau x camne saya boleh tau Najwalatif ni? hee, dari,Facebook . mne lagi an kalau bkn Fb. myeheheh.

  mybe ramai yang dah kenal NajwaLatif ni. and mesti ade yang belom kenal lagi die.
*alaa~buda youtube uh..yang COVER  lagu2 best uh.yang suare die best2 uh.,yang pandai main gitar uh..,yang comel2 uh. heh. XD(terover pulak an)

anyway.,die dah 16tahun. sama la ngan umur aku. * cewah~ haha X)
lagi..die minat JUSTIN BIBER =,=" *huh* whtever la an. HAHA.
Original song die yang aku tau lagu Carta Hati. *kawan2 aku suru aku belajar lagu uh. diorng ckp best. ha,mmg best puhn. heh. ok.,lagu tu,setahu aku kakak die yg tulis and music Najwa yang buat. bagus ar .,adik bradik org seni. ;D

die ni slalu record vid dlm kerete .the reasons is because.,sound dlm kerete uh sedap.,and x de bunyi2 lain yg menggangu sesi recording (die yang ckp kat radio ape tah,bkn ak reka2 eh~ ) hermmm..,yang cadangkan tempat tu(dlm krete) ayah die. yang slalu rakam or snap pic Najwa pula ialah always kakak die.

NajwaLatif penah buat perfome kat..kat..unerviesiti..a..ape eh. ?  hee lupe la korang X'D sorry2. ;)
by the way., ni je yang dpt aku kongsi kan . haha. bakat die memang besar.,bole jadi lebih dari YUNALIS DATUK ZARAI. maybe one day? haha.

ok2.,last paragraph,last paragraph ok.,kalau nak tau lebih lanjut pasal NajwaLatif.,u all bole la search NajwaLatif and like her page kat mane? mane lagi kalau bukan Mark Zuberg punye company ,Facebook, aku dah like and slalu tgok perkembangan die  dari page die. korang bile lagi? *cewah ayat aku boleh bla je~
CARTA HATI(original song by NajwaLatif )

anyway.,ASSALAMUALAIKUM kalau x jawab dose kalau jawab sayanggg~ tata korang   :)

No comments:

Post a Comment

thanks for reading